Pak een Podium
27-12-24
In 2024 heeft Podium Cadeaukaart een nieuwe campagne gelanceerd die voortbouwt op de succesvolle brandingscampagne 'Pak eens ‘n Podium’ uit 2020.
Geef het cadeau dat bijblijft
De nieuwe campagne heeft een sterkere focus op de beleving. Zo wordt de cadeaukaart bijvoorbeeld als doorkijkje gebruikt om op speelse wijze het brede theater- en concertaanbod te tonen. Met een aangescherpte versie van de pay-off 'Pak een Podium' blijven we het gewenste gedrag stimuleren: het geven en beleven van theater en concert.
De insteek van de ‘Pak een Podium’ campagne is minder huisstijl gedreven beelden die enkel laten zien wat Podium Cadeaukaart is, maar meer uitingen die laten zien wat Podium Cadeaukaart met je doet. Ook in de copy leggen we het accent nét wat anders. De kopregel begint altijd met ‘Geef…’ en in elke uiting koppelen we ‘Pak een Podium’ visueel aan de cadeaukaart.
De campagne is ontwikkeld samen met creatief bureau Big Group Amsterdam en de fotografie van de campagnebeelden is gedaan door Fotostudio Beerling.